A VOCO egy kis családi vállalkozásként kezdte életét 1981-ben, amely egy maroknyi terméket szállított fogorvosi rendelőknek és laboratóriumoknak. Az üzlet gyorsan fejlődött, köszönhetően a folyamatos kutatás-fejlesztési befektetéseknek, nem is beszélve az értékesítés folyamatos bővüléséről.
Ha kiváncsi a gyártó teljes történetére, görgessen a lap aljára!
A kutatási és gyártási tevékenység növekedése, valamint az alkalmazottak számának növekedése nyomán a cég 1992-ben új, erre a célra kialakított helyiségekbe költözött. A két bővítési fázist követően, 1997-ben és 2005-ben a termelő létesítmények 22.000 m2-re nőttek. A 2013-ban átadott tekintélyes épületegyüttes, új főépülettel, integrált oktatóközponttal és exkluzív konferenciatermekkel, nem beszélve a kutatás-fejlesztési részleg legmodernebb laboratóriumi technológiával felszerelt egységével, a telek mára megközelíti a 39 000 m2-t. Ezzel a VOCO jól tükrözi üzletágának bővülését és a legjobb helyzetben van ahhoz, hogy megfeleljen a globális piac növekvő kihívásainak, valamint a munkavállalókból és ügyfelekből álló nemzetközi közösség növekvő elvárásainak.
Nemzetközi sikerek.
A VOCO kifejezetten nemzetközi fókuszú vállalat és a világ szinte minden piacán jelen van. Az export a teljes értékesítés több mint 80 százalékát teszi ki. A VOCO minden évben több mint 200 kereskedelmi vásáron és kongresszuson vesz részt Németországban és külföldön. A VOCO jelenleg körülbelül 440 embert foglalkoztat Németországban és mintegy 390 fogászati szaktanácsadó képviseli a VOCO-t külföldön és ez a szám növekedni fog. A VOCO gyors növekedése folyamatos sikertörténet és egy olyan vállalati stratégia eredménye, amely egyszerre látnoki és globális. Ennek a stratégiának a követése tette lehetővé számunkra, hogy megszerezzük a VOCO márka jelenlegi státuszát a nemzetközi piacokon. Kezdettől fogva kiemelt feladatunknak tekintettük kutatás-fejlesztési részlegünk folyamatos bővítését. Nem telt el olyan év, hogy a VOCO ne dobott volna piacra több úttörő új terméket. Az új és innovatív termékek következetes fejlesztése mellett az értékesítés állandó bővülése és az ezzel járó vevőközelség alkotta a siker képletét. Az új piacokra való behatolásra összpontosítás jelentősen növelte az eladásokat. Németország és Európa többi része mellett a VOCO termékek fő piaca manapság az USA és Kanada. Piaci részesedésük ugyanakkor növekszik Ázsiában, Közép- és Dél-Amerikában, valamint Ausztráliában.